Modal RM10, Masyuk Hari hari



Modal 10 Rnggit Jadi Jutawan??? Yekeni? Confius betul...cam tipu je..ish tak logik langsung...


Itulah ayat ayat orang yang negitve thingking..belum cuba tapi dah buat kesimpulan..ataupun orang yang punya  ada PHD @ singkatan Perangai Hasad Dengki..yang tak boleh tengok orang lebih.. Lumrah masyarakat melayu dari dulu sampai sekarang..inilah penyakit yang diwarisi oleh bangsa kita..

Tapi walaubagaimanapun.Dengan Modal RM10 boleh jadi jutawan Memang susah nak percaya. Sangat susah! Sebab aku pun macam korang jugak, anggap ni benda merepek.betul ke? Macam tipu je. Takkan dari RM10 boleh dapat beratus, beribu even kalau komited boleh dapat berjuta-juta.

Tapi akhirnya aku akui sebab aku cuba amik risiko..yela RM10 nak takut ape..bukan RM10,000 pun..nak heran ape..rokok dunhill pun RM12 wehh..dapat asap je orang tak sayang pun...lau makan kedai mamak pun lebih RM10, tiket wayang pun dah naik lebih dari RM10, jadi aku ambil je risiko RM10 tu..hehehe

Tiba tiba...jeng jeng

Setelah keahlian aku aktif je...dalam hari tu juga aku dapat untung..Modal RM 10 , hari tu juga aku dapat RM 35..hehe sapa sangka betik menjadi nangka...Alhamdulillah..tu baru bonus tajaan belum lagi income pasif dok diam diam duit masuk....korang daftarkan orang lain dapat 50% dari pendaftaran member tu..

Klik SINI ni untuk penerangan Detail
http://kitekaya.blogspot.com/


JOM JADI JUTAWAN

ads

Template by:

Free Blog Templates